Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Deployment of Πορτοφόλι V 1.0 .

Καλησπέρα

Πήγα και αγόρασα πορτοφόλι δεσποινίς. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι μεγαλώνω. Έβγαλα και πιστωτική έχω και άλλες 4 κάρτες μαγνητικές που δεν γινότανε άλλο αυτό το χαλι στις τζέπες μου. Ok ξέρω ότι η μνήμη μου είναι λίγο καλύτερη από αυτήν του c-fish αλλα συνήθως ξεχνούσα πράγματα και έτρεχα πανικόβλητος να τα βρω. Πήρα ένα πορτοφόλι λοιπόν και ξεμπέρδεψα. Ok δεσποινίς ξέρω ξέρω μην με αποπάρεις …. Τουλάχιστον το δικό μου πορτοφόλι δεν είναι μαύρο η καφέ. Τι κακό βρε παιδί μου πάλι αυτό . Δηλαδή για να πάρεις πορτοφόλι πρέπει να είσαι η καταθλιπτικός -εργένης(μαύρο-δερμάτινο) . Το είχα συζητήσει αυτό με τον αδερφό μου που πιστεύει ότι στο σπίτι του κάθε εργένη θα πρέπει να υπάρχει ένας δερμάτινος καναπές. Λοιπόν εγώ βρήκα ένα γαλανό βαθυ πορτοφόλι μια χαρά. Ως νησιώτης μου αρέσει παρα πολύ το βάθυ γαλάζιο . Αλλα το πορτοφόλι φαινότανε μια όαση στον ωκεανό τις μαυρίλας και τις "καφετιλας". Ouf δεν ξέρω …

Αλλα σίγουρα ποτε στην ζωή μου δεσποινίς δεν θα πάρω ρολόι στο υπόσχομαι . καταρχήν με ενοχλεί όταν κοιμάμαι -και γιατί δεν το βγάζεις κάθε βραδυ δηλαδή θα με ρωτήσεις τώρα. E αν το βγάλω δεν θα θυμηθώ να το πάρω το πρωί άρα ποιος ο ρόλος του? .άσε που είναι και αγχωτικό. Σιχαίνομαι και τους τύπους στα περιοδικά που κάνουν και φωτογραφίσεις με το ρολόι. Καταρχήν δεν ξέρω γιατί για να είσαι επιτυχημένος πρέπει να έχεις ένα ρολοι τουλάχιστον βάρους 1 κιλού. Δηλαδή ok ….

Βεβαια το πιο ωραίο ρολοι που είχα δεσποινίς ήτανε το swatch εκείνο το πλαστικό που έκανε τότε 10000 δρχ.Αλλα πάντοτε μου έκανε σημάδι τα καλοκαιρια και το έχασα στην θάλασσα τότε στην έκτη …. Αλλά μου άρεσε εκείνο το ρολόι… ίσως επειδή τότε ο χρόνος που μετρούσε τότε ήτανε περισσότερος από τον σημερινό που φεύγει τόσο γρήγορα. όχι ρολόι λοιπόν ..πορτοφόλι πήραμε

7 Responses to “Deployment of Πορτοφόλι V 1.0 .”

  1. # Anonymous Anonymous

    O xronos einai xrima... Dialikte kai parte, ti tha organwsete kalitera? Ta leFta sas, i ta lePta sas?
    ;-)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Άχ πόσο δίκιο έχεις… το δικό μου πορτοφόλι ήταν μαύρο (σοβαρό και καλά) αλλά όταν το άνοιγες ήταν κατακόκκινο με λουλουδάκια… τώρα πήρα πιο μεγάλο (που να χωράει τα πάντα!) και είναι κατακόκκινο και απέξω… αεί το καλό πια με την σοβαροφάνεια τους όλοι… όσο για το ρολόι και εγώ δεν το μπορώ με αγχώνει. Δεν φτάνει που φορτωθήκαμε τα κινητά να έχουμε και τα ρολόγια τώρα!

    ΥΓ: εγώ το δικό μου πολύχρωμο swatch, δώρο της εταιρείας του μπαμπά τα Χριστούγεννα, το έχασα στο χωριό κάποια στιγμή που έπεσα με το ποδήλατο και γύρισα σπίτι κλαίγοντας… όχι για τα γόνατα που είχαν γίνει χάλια αλλά για το πολύχρωμο ρολόι μου με το διαφανές λουράκι!  

  3. # Anonymous Anonymous

    ααα τι σύμπτωσις, κι εγώ πήρα πορτοφόλι πριν από λίγες ημέρες, αλλά γιατί το παλαιό τα έπαιξε εντελώς, μου έφυγαν κάννα-δυο φορές οι ταυτότητες στο δρόμο. άντε, πάντα γεμάτο :)  

  4. # Anonymous Anonymous

    τότε ο χρόνος που μετρούσε τότε ήτανε περισσότερος από τον σημερινό που φεύγει τόσο γρήγορα.

    τι όμορφο αυτό!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Τι σύμπτωση.
    Και εγώ πρέπει να αγοράσω ένα γιατί το δικό μου χάλασε αλλά πουθενά στον κόσμο δεν κυκλοφορεί ένα τόσο ωραίο σαν αυτό...
    Τι πίεση...  

  6. # Anonymous Anonymous

    @gogo
    mallon both tha prepe alla ok ...

    @trilian

    dont worry pes sto bf na sou parei ena new one alla re gamoto ta kainourgia den einai opos ta palia ekeina ta polixroma.

    @gelial
    lol apo edw kai epra tha se lew papou .... xixixi allazeis ta portofolia san ta poukamisa oeo.

    @mirelen
    Thnks despinis ....

    @ciinnamon
    ouf egw na deis piesi ... mexri na vrw to katalilo...  

  7. # Anonymous Anonymous

    swatch...ison zwi prin ta dekaoxtw..ti wraies epoxes..kai ti wraio synaisthima otan kollouse to plastiko ston idrwmeno karpo...
    axxxx...  

Post a Comment

Search



XML