Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Kάνε μου λιγάκι μμμμμμ...!!!

Όταν εγώ έστελνα sms ότι οι αγελάδες έχουν κατακλύσει το κέντρο τις αθηνας και είναι και υπέροχες όλοι μου λέγανε Τάσο τι σας ποτίζουνε εκεί κάτω στην ΝΦ . όχι όχι όχι .Λοιπόν αποφάσισα να ξαμοληθώ χτες στους δρόμους με την αγαπημένη ψηφιακή μου και να σας δείξω τις αγαπημένες μου αγελάδες στο blog μου .Λοιπόν Η πρώτη αγαπημένη Αγελάδα είναι αυτή που βρίσκετε απέναντι ακριβώς από το σύνταγμα και τους τσολιάδες ( ζούμε μεγάλες στιγμές που λέει και ο καλλιτέχνης..) και έχει χρώμα θαλασσί με διάφορα κύματα πάνω της και αερόστατα. Αυτό βεβαια που την κάνει ξεχωριστή είναι το όνομα τις . μόλις το διάβασα φυσικά πέθανα στα γέλια . “Ζήτημα BIO-Aεροναυπηγικής…” παιδιά πέθανα στα γέλια ………. ΠΟΠΌ χαρισματικός καλλιτέχνης μπράβο του.
Και βεβαια η δεύτερη και αγαπημένη αγελάδα είναι αυτή που βρίσκετε στον δρόμο εκείνον με τα ακριβά κοσμήματα ….. λοιπόν δεν θυμάμαι πως την λένε αυτήν την αγελάδα ..αλλά παιδιά ΕΙΝΑΙ hot …. Οι καλτσοδέτες είναι μια λεπτομέρεια αφιερωμένη στους φίλους μου τους «φετιχιστές». Έχω γράψει βεβαια για την αδυναμία μου στις αγελάδες σε προηγούμενο post.
Enjoy…

4 Responses to “Kάνε μου λιγάκι μμμμμμ...!!!”

  1. # Blogger loretta

    Ευτυχώς που οι αγελάδες θα παραμείνουν μέχρι το τέλος του καλοκαιρίου, θέλω να τις δω όλες!
    Είδα αρκετές στο Έψιλον ή σε καποιο άλλο κυριακάτικο περιοδικό και μου άρεσε μια με κρύσταλλα μπλέ (νομίζω είναι στο Κολωνάκι) και μια άλλη που ήταν ζωγραφισμένη σαν χρυσόψαρο (ή κάτι τέτοιο).
    Μακάρι να γίνονταν συνέχεια τέτοια.  

  2. # Blogger ThinkaGeek

    nai nai !! einai ontos sto kolonaki ! ekei einai oi kiries Agelades .....
    re si pantos einai pantou .. kai stin stasi tou megarou mousikis exei .... sto gazon ... kai thimame eixe pedakia pano tous kai bgazane photografies ...lipon perimenw na mou peite pia einai h agapimeni sas agelada...  

  3. # Anonymous Anonymous

    μμμμμμμμμμ....!
    Η καλύτερη μέχρι στιγμής -δεν έχω δει και πολλές- είναι η δεσποινίδα αγελαδίτσα κάτω από την ομπρέλα που απολαμβάνει το κοκτέιλ της είναι πολύ καλοκαιρινή..Στο Σύνταγμα την συνάντησα αν δεν απατώμαι..  

  4. # Blogger ThinkaGeek

    nai nai tin exw dei afro aftin ... kati me fanta exei sxesi ....fanta mou fenete legete h despinis kai ontos einai poli droseri  

Post a Comment

Search



XML