Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Mainstream καταστάσεις..


Επειδή μάλλον έχω καιρό να γράψω περί μουσικής σκηνής λοιπόν αυτό το post να το αφιερώσω εκεί . Έχουμε πει κιθάρες και μπαλαρίνες με κόκκινα είναι το forte μου και γουστάρω ας usual . Λοιπόν οι Strokes βγάλανε ένα νέο single και ένα νέο video clip.Το track ok εμενα δεν με ενθουσίασε αλλα το video clip μου άρεσε. αν και μου θύμισε λίγο Μπρίτνεϊ φάση μου άρεσε δεσποινίς .WATCH: “You Only Live Once” by The Strokes
Επίσης να σας πω πως ο μπασίστας τον Arctic Monkeys δεν είναι ποια μαζί τους .ναι αλήθεια λέω να δες εδώ το official site τους . Χαμός συμφορά δεσποινίς να ουρλιάξω τώρα η όχι ? ehm τελοσπάντων αυτό το γκρουπάκι ok εμενα εξ αρχής δεν μου γέμιζε το μάτι και οι φαμφάρες τύπου είναι οι νέοι oasis τον 00s μονο και μονο επειδή είναι άγγλοι ehm έχουν ήδη σταματήσει -bubble κατάσταση . ok ωραίο το νέο album μας άρεσε αλλα ok τίποτα παραπάνω . επίσης ok μου άρεσε που ένα μικρό band σαν αυτούς κατάφερε με το Net να φτάσει εκεί που έφτασε . super .Είδες δεσποινίς το Net που μου το κατηγορείς e ?

και να συνεχίσουμε με τους Killers . Χαμός στο uk λέει θα βγάλουν καινούργιο album τα παιδιά και τρέχουν τρέχουν τρέχουν. τους έχουν και σε φωτογραφίες μέσα στο studio και το NME πήγε εκεί να τους πάρει και συνέντευξη. έλα δεσποινίς και λένε ότι θα είναι καλο το δισκάκι τους .. τελοσπάντων τελοσπάντων ... αυτά με την mainstream κατάσταση για πιο active καταστάσεις e ψάξτε και λίγο μονοι σας ντε .

0 Responses to “Mainstream καταστάσεις..”

Post a Comment

Search



XML