Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Dark days V2.0 : The sequel

Λοιπόν δεν ξέρω τι έχω πάθει τον τελευταίο καιρό αλλα ok οι dark days are back .Τι σημαίνουν dark days δεσποινίς? Είναι απλά τα πράγματα πολύ απλά θέλω να καθίσω να συζητήσω με τον εαυτό μου που παρεπιπτόντως τον τελευταίο καιρό δεν μένουμε μαζί και έχει μετακομίσει σε άλλο σπίτι . βεβαια ok τα τυπικά τα κάνουμε μαζί το πρωί συναντιόμαστε και πάμε μαζί δουλειά και βλέπουμε φίλους μαζί αλλα το θέμα είναι πως έχουμε χαθεί τον τελευταίο καιρό. Πρέπει λοιπόν να αρχίσω να ανασυγκροτούμαι και να επανέλθω. Λοιπόν ο τρόπος με τον οποιο γίνετε το γνωστό στους κύκλους των IT: Rollback Που σημαίνει να επανέλθω σε μια κατάσταση που ήμουνα πιο πριν -συμβατική- είναι να περάσω από το τούνελ της διαδικασίας που έχει το label : Dark Days .

Τι γίνετε λοιπόν σε αυτήν την διαδικασία θα με ρωτήσεις τώρα εσύ δεσποινίς. πολύ απλά κανονίζω με το άλλο μου μισό να βρισκόμαστε σε τακτά χρονικά διαστήματα και να συζητάμε τελικά να επανέλθουμε αφήνοντας τα όλα πίσω . ξέρω ξέρω ,δεν καταλαβαίνεις καθόλου και μου έχεις πει πως οι dark days μου δεν είναι και τόσο dark . αλλα δεν είναι έτσι δεσποινίς , ξέρεις τι είναι να χάνεις τον ίδιο σου τον εαυτό και να τον ψάχνεις από εδώ και από εκεί . και τι να κανεις να του στείλεις sms η να τον πάρεις tel στο κινητό να του πεις πότε θα έρθει από εδώ να μιλήσετε?

Κάθε φορα λοιπόν που δεν ήμουνα καλά πάντοτε χαμογελούσα και έβγαινε ένα πικρό χαμόγελο από εμενα σε όλους . δεν φταίνε αυτοί που εγώ πρέπει να ψάξω για μια ακόμη φορα το άλλο μου μισό . και βγαίνω και τρέχω στο metro και πηγαίνω με φίλους cinema και όλα τα κάνω . Κανεις δεν μπορεί να καταλάβει για τις δικες μου dark days γιατί πολύ απλά δεν τους αφορά. Και τι να τους πεις ? γεια σας σήμερα έχασα το εγώ μου αλλα ok θα τα βρούμε όπως γίνετε κάθε φορα και τότε όλα θα πάνε καλά . θα σε περάσουν για τρελό.

Και όταν μου μιλούσες και σου έλεγα ότι δεν είμαι εδώ… σκέφτομαι πάντοτε νευρίαζες δεσποινίς και με έλεγες ανεύθυνο και ότι παλιμπαιδίζω. Ότι θα πρέπει επιτέλους να μεγαλώσω και αναλάβω τις ευθύνες μου . και πως θα γινόταν αυτό δεσποινίς αφού πολύ απλά μάζευα τον ίδιο μου τον εαυτό από την κατρακυλα . και να οι φωνές και να οι τσακωμοί αλλα δεν με ένοιαζε γιατί πολύ απλά δεν ήμουνα εκεί …εψαχνα... απλώς όταν τελειωναν αυτές οι μέρες τότε ήτανε πάντοτε πολύ αργά ….

...γιατί είχες φύγει ..ήδη

6 Responses to “Dark days V2.0 : The sequel”

  1. # Anonymous Anonymous

    Αχ βρε Μονσιέ μου, το βλέπω, θέλετε θεραπεία! (Αστειάκι!)
    Το ξέρω, αυτό που θα σου πω δε σε βοηθάει σε τίποτα, αλλά πίστεψε με, έχω ορκιστεί να μου το υπενθιμίζω στις δύσκολες στιγμές.
    Τίποτα δεν είναι τόσο δύσκολο όταν δεν είναι πρόβλημα υγείας.
    Σίγουρα έχεις περάσει κάποιο πρόβλημα υγείας και θα μπορείς να θυμηθείς να παρακαλάς να γλιτώσεις από αυτό και τίποτα άλλο στον κόσμο.
    Όλα τα άλλα είναι μικρά, και το μόνο που απαιτούν είναι να συναντηθείς εσύ με τον εαυτό σου..., όπως λες και συ.
    Επίσης, οκ, δώσε λίγο χρόνο και στους δυο σας..  

  2. # Anonymous Anonymous

    kαι εσύ περνάς τη Morissey φάση ε? απλώς αλλάξτε μουσικά γούστα.....ή πάτε για μπόουλινγκ.
    πάντως για τέτοιες τραγικές καταστάσεις προτείνω την all-time-ζαμάν φου tainia The Big Lebowski. Είναι μια σκηνή στην οποία ο ήρωας (The Dude) αφού του πάνε όλα στραβά, πάει για μπόουλινγκ βρε αδερφέ. Και τότε έρχεται η επιφοίτηση. έρχεται ένας τύπος, o Jesus, (το χοτέλ καλιφόρνια των τζίπσι κίνγκς στο σάουντρακ) ο οποίος του την βγαίνει πολύ άσχημα με κίνδυνο να χάσει και το πρωτάθλημα μπόουλινγκ, εκτός απο την τιμή του και το χαλί του, που έχει ήδη χάσει. οπότε ακολουθεί ο κάτωθι διάλογος

    Jesus Quintana: You ready to be fucked, man? I see you rolled your way into the semis. Dios mio, man. Liam and me, we're gonna fuck you up.
    The Dude: Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    Jesus Quintana: Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click." (πολύ δράμα)
    The Dude: Jesus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jesus Quintana: You said it, man. Nobody fucks with Jesus.

    just be like the Dude=zen. τί κουράζεις τον εαυτό σου/τους εαυτούς σου με ψυχολογικές ...κίες?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Να λθω ή θα λθεις?
    We 've got to talk.

    P.S. Nice pic!
     

  4. # Anonymous Anonymous

    ela my friend ypomoni kai sybatheia se ola ta parapona tou eaytou sou opws kai praktikes allages pou sigoura tha sou allaxoun to mayro topio,kai tha deis pws otan vgeis apo to tounel twn dark days tha eisai wrimoteros, statheroteros kai pio eytyxis...kai fysika emeis eimaste edw gia na ta leme.!kai min xehnas pws ta pragmata den einai mono mayra i aspra-dld o tropos pou ta vlepoume-...einai kai griza...  

  5. # Anonymous Anonymous

    @gogo
    ok we are back ... i think diladi...

    @wetex
    lol where is jesus >? na tou stiloume kana sms.. oeo

    @kokr
    na eltheis esi eimai xalia xaliaaaaaa xaliaa xixiixixixi. ante ela this weekenddddddddddd...... plz plz plz plz plz ..exei kai labonia pantou kai tha perasoume super .oeoeoeoeoe

    @afro
    Thnks gia tin sibarastasi . we are back .epanilthame ...  

  6. # Anonymous Anonymous

    Ωωω παιδάκι μην είσαι έτσι… always look at the bright side of life! ; )  

Post a Comment

Search



XML