Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Buena Vista Social Club και το παρκέ της κιρίας.

Πήγα χτες που λέτε στους Μπουένα Vista Social Club .ήτανε πολύ ωραία αν και τους είχανε εκσυχρονίσει κάπως . σαξόφωνο και φλάουτο στους Μπουένα Vista Social Club. Ο κόσμος ήτανε κάπως βεβαια... θυμάμαι πάω να ρωτήσω μια κυρια μπορούμε να καθίσουμε εδώ .. Μου κάνει ΌΧΙ .. Εγώ γελούσα μου κάνει γιατί γελάς εμείς είμαστε από τις 8 εδώ . E όχι κυρά μου δεν γελάω για αυτό γελάω στο ότι κρατάτε το parke του πατώματος και ούτε καν θέση δεν είναι . Με κοιτάει περίεργα.τελοσπάντων .
Ωραία ήτανε στην συναυλία .ο κεραμεικός ένα τεράστιο μπουζουξίδικο μου έκανε . η banda ήτανε υπεροχη εγώ ξετρελάθηκα με τους κυριους που παίζανε τρομπέτες..είχανε και super χορευτικά . άλλες εποχές . ήτανε πολύ ωραία.
Mετά με κουβαλήσανε στον "άνθρωπο" .ok να σας πω την αλήθεια δεν εξεπλάγην για την φύση του bar αυτού αλλα ρωτούσα γιατί οι άλλοι καθόντουσαν στο πατάρι ? για να δείξουν την διαφορετικότητα τους ? καλά το θέμα αυτό θα το αναλύσω σε άλλο post απλός keep it in mind .
οι boehm κύριοι λοιπόν του ανθρώπου είναι ψευτοεπαναστάτες και ψώνια του κερατα που λύνουν τις ανασφάλειες τους με αυτόν τον τρόπο.τελοσπάντων. θα τα γράψω σε άλλο post λέμε . Πάω να δω "γιουροβισιον" να πνίξω τον καημό μου .

ΥΓ(η αλλη χαδερφούλα μου στην φοτο. Είναι δίδυμες με την πρινσες .Και ειναι και οι δύο κούκλες)

0 Responses to “Buena Vista Social Club και το παρκέ της κιρίας.”

Post a Comment

Search



XML