Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Αναλογική aka γαϊδουρινή υπομονή

Πως μου την σπάει δεσποινίς να περιμένω .. δεν μπορείς να φανταστείς ... μπορώ να κάνω κύκλους ολόκληρους συνεχεια γύρο από το σημείο αναφοράς παρα να κάθομαι και να περιμένω κάτι να συμβεί.Δεν μπορώ δεν μπορώ . ok από μικρός το είχα αυτό δεσποινίς. θυμάμαι ότι όταν ήτανε να πάμε εκδρομή ολοήμερη δεν μπορούσα να κοιμηθώ όλο το βραδυ αφού περίμενα πως και πως να ξυπνήσω να φορέσω τα παπούτσια μου με τα scratch τότε και να βρω τους φίλους μου.Ακόμα και ο φίλος Μορφέας καμια φορα είναι εμπόδιο ( να κλείσω τα ματια να κοιμηθώ να κλείσω τα ματια να κοιμηθώ κοιμήσου τάσο κοιμήσου και το πρωί θα πάμε εκδρομή. ) .
Τα τελευταία χρονια δεν ξέρω έχω αρχίσει δεσποινίς να γίνομαι λίγο πιο περίεργος.Δηλαδή πνίγομαι όταν έχω μια γραμμή στο focus όταν περπατάω και ξαφνικά εμφανίζεται κάποιος άλλος περιπατητής με χαμηλότερους ρυθμούς να μπαίνει μπροστά μου .Ok το καταλαβαίνω να υπάρχει traffic σε δρόμους και οδικές αρτηρίες αλλα σε πεζοδρομους πια τέτοιο κακό ( μα καλά τόσοι πολλοί έχουμε γίνει εδώ στο athens ) .Ναι δεκτό ότι θα ήτανε τραβηγμένο να υπάρχουν πεζό-αρτηρίες και ανάλογα με τον ρυθμό σου να διαλέγεις την ανάλογη...( φαντάζεσαι δεσποινίς .. e ρε soureal καταστάσεις ..) Αλλα πιστεύω έτσι θα έπεφτε σαφώς ο αριθμός αυτοκτονιών αλλα και τεντωμένον νεύρων στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Τελοσπάντων δεν μπορώ να περιμένω ... Ακόμα και το metro καμια φορα.. Πήρα mp3 player και λύνω sudoku καμια φορα όταν δεν βαριέμαι ...Το mp3 μου φαίνεται δεσποινίς με έχει κάνει λίγο περήφανο στα αυτιά αλλα ok ... Ο καθένας με τα ελαττώματα του ...Δεν μπορώ να περιμένω λέω δεσποινίς ... το καλοκαίρι .. τώρα που ήρθε τι κατάλαβα.......ouf θα γεράσω πιο γρήγορα μου φαίνεται γιατί δεν περιμένω ... ... μα ρε γαμώτο σε μένα μονο φαίνεται λίγο τραγικό να περιμένεις ποτε θα πεθάνεις ? κανε κάτι πρώτα .... πάντως όχι υπομονή...

4 Responses to “Αναλογική aka γαϊδουρινή υπομονή”

  1. # Anonymous Anonymous

    ναι οκ όταν πάιζουμε ποδόσφαιρο ή όταν έιμαστε σε αγώνα δρόμου ή αν παίζουμε κυνηγητό...ναι εκεί το καταλαβαίνω να τρέξεις..ή αν πχ γεννάει η γυναίκα σου και πρέπει να την πας στο νοσοκομείο..ή σε άλλα επείγοντα περιστατικά υγείας...ακόμα και στην εθνική επειδή έτσι σουρθε να το πατήσεις το γκαζάκι...ε ακόμη κι εκεί το καταλαβαίνω..σε όλες τις άλλες ασήμαντες περιπτώσεις...ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ..εμ κάνε λίγο γιόγκα λίγο διαλογισμό και να δεις πως θα αποκτήσεις υπομονή..cheers!  

  2. # Anonymous Anonymous

    νεαρέ μου σας καταλαβαίνω. ντρέπομαι που το λέω αλλά καμιά φορά έχω και εγώ παρόμοια συμπτώματα. η ταχύτητα των πραγμάτων, αλλά ακόμα και η βραδύτητά τους μερικές φορές με διαλύουν. νιώθω ρευστή, λιωμένη...και ο κόσμος περνάει δίπλα μου και προχωράει στα πεζοδρομία κανονικά και η ζωή περνάει...καλημέρες!  

  3. # Anonymous Anonymous

    aman re paidia, oloi viastikoi se afti ti xora. kai an tixi na perimenete kai ligo stin oura na skefteite kai ligo? e kai ti katalavente me tis biasines? orismena pragmata theloun to xrono tous gia na orimasoun. kai nomizo oti afta kratane kai perissotero eno exoun kai perissotero noima.  

  4. # Anonymous Anonymous

    @afro ehm yioga oxi gia mena sorry .. kalitero einai sorry kiolas to clubbing sto plus soda tou 99 .. ti vradies kai ekeines... papous exw ginei..

    @ladychill kalimera... oste simfonoume e?

    @wetex lol giati eseis sta londina eiste oi imomonetikoi. milane oi tipoi pou exoun stis staseis leoforion timers(pote tha erthoun afta edw re gamoto..zileuw ) . pou proti fora efaga stin oxford street sta orthia ham apo ta Mac giati oloi ekei to trone sta orhia . lol orees epoxes .  

Post a Comment

Search



XML