Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


ZzZ Z zzz Z zz Z z zZ z Z

Its 4:33 in the morning and still installing the new platform . ouf ... i am dreaming my bed and my bed is seeking my body. I WANT TO SLEEP ..

5 Responses to “ZzZ Z zzz Z zz Z z zZ z Z”

  1. # Blogger Sadie

    Ksekourastikes telika?

    Tis kalimeres mou...  

  2. # Blogger Unknown

    sweet surrender of exhaustion.

    (να βουλιάζεις και να ξέρεις οτι έχεις κάνει το καθήκον σου)  

  3. # Blogger ThinkaGeek

    pedia ilikrina eimai akoma sto grafeio... entometaxi den borw na kanw tipota den litourgo re paidim ....se kamia ora tha figo .... den antexw allo ... na kserete pantos oti sas parakoloutho arketo kairo tora ...  

  4. # Blogger Sadie

    Ti ennoeis mas parakoloytheis? Ksereis pou menoume? Esi eisai o weirdo me to tileskopio sto apenanti parathiro? :P  

  5. # Blogger ThinkaGeek

    Yeap !! that;s me !!! u have been tracked and stored into my Video log file...

    ta videakia afta einai shared se public server opou o kathe idonovlepsias borei epitelous na dei kathe mikro mistiko pou krivete (epi pliromis fisika .....) .  

Post a Comment

Search



XML