Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


οι Νταβατζήδες της σκέψης

Γιατί κάθε φορα που σκέφτομαι να κάνω κάτι το κάνω αφού πρώτα το σκεφτώ ? ok είσαι αυθόρμητος .. αλλα δεν είσαι αυθόρμητος στην σκέψη σου. Θα σε παρακαλούσα δεσποινίς να μην με κρίνεις για αυτά που σκέφτομαι γιατί είναι προμελετημένα και είναι από την δικη μου κρίση( εσύ έχεις δίκια σου ) .Όταν κάνω κάτι ίσως να το κάνω αυθόρμητα.. αλλα όταν σκέφτομαι κάτι το φιλτράρω το βλέπω και από άλλη οπτική γωνια και φτάνω εκεί ψιλά που δεν φτάνει κανεις.a και επίσης εκεί πάνω είμαι μονος μου sorry .

Το να σκέφτεσαι πράγματα δεν είναι κακό. Κάποιοι έχουν βγάλει λεφτά δεσποινίς και έχουν κάνει περιουσιες γιατί την προσωπική τους σκέψη κατάφεραν να την πουλήσουν. Sorry αλλα το πεζοδρόμιο τις σκέψης σε μένα δεν ταιριάζει. Tο να είσαι νταβαντζής της ίδιας σου της σκέψης για μένα είναι τραγικό. Aυτά που σκέφτομαι (όχι όλα ok) θέλω να είναι αποκλειστικά για μένα .Γιατί περνάνε από μια διεργασία προσωπική και ο πόλεμος που γίνετε στο κεφάλι μου είναι εμφύλιος.Τώρα να κάθομαι να διατυμπανίζω τις σκέψεις μου και αυτά που σκέφτομαι σε όλους όχι δεν το κάνω δεσποινίς και δεν θα το κάνω και ξέρεις γιατί ? Γιατί είναι τόσο πολύτιμα αυτά που έχω στο μυαλό μου και έτσι και τα χάσω θα χαθώ και εγώ ο ίδιος .

Χούντα και φιλτράρισμα στην σκέψη λοιπόν ....κάτω οι Νταβατζήδες της σκέψης

3 Responses to “οι Νταβατζήδες της σκέψης”

  1. # Anonymous Anonymous

    σε έχει πειράξει η πανσέληνος;
    πάει, τελείωσε, έφυγε, δεν έχει άλλο.

    ή αλλιώς:
    καλά κάνεις βρε αδερφέ! ε μα πια!  

  2. # Anonymous Anonymous

    diladi ama moirazomaste tis skepsis mas me tous allous, xanoume tin prosopikotita mas,xanoume tin idiaiterotita mas, xanomaste telios diladi? den nomizo, filtate....kalo einai na tis moirazomaste...oi alloi exune anagki tis skepsis mas kai emeis tis dikes tous. thelo ena cigarette tora.  

  3. # Anonymous Anonymous

    @egokounoupis Ma eixe panselino ?


    @wetex tsigaraki despinis ?  

Post a Comment

Search



XML