Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Σύγχρονοι Έλληνες : οι λάγνοι τις κλάψας-γκρίνιας

Λοιπόν επειδή το έχουμε ρίξει γενικά στην κλάψα και στην φιλοσοφία μετά δακρύων έχω να κάνω μερικές δηλώσεις περί μοιρολατρίας τον ελλήνων στην σύγχρονη κλάψα(included με of course ) . Λοιπόν για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα εμάς τους έλληνες μας αρέσει η κλάψα και η μίρλα . Καλά αυτό το πράγμα ξεκίνησε από πολύ παλιά (Βλέπε Αρχαία Ελλάδα) με τις λεγόμενες τότε τραγωδίες σήμερα ok αλλάζει το μέσο λέγονται σαπουνόπερες. Και κλάψε και κλάψε και γκρίνιαζε . Είναι στο αίμα του Νέου έλληνα να γκρινιάζει τώρα τελευταία το κάνει και με την βοήθεια τις Κινητής ( sms ) παλαιότερα γκρίνιαζε -κλαψούριζε παθητικά βλέποντας φόσκολο τώρα κάνει use και τα blogs για να γκρινιάξει και διαδραστικά.Kαι γκρίνια μέσο emails παρατηρείται τα τελευταία χρονια ....

Στην τηλεόραση γκρινιάζουν μεγεθυντικά πάντοτε και μας κάνουν να γκρινιάζουμε μοναχικά . Η χειρότερη μορφή γκρίνιας-κλάψας φυσικά είναι αυτή αυτή που γίνετε από εμάς για εμάς . Γκρινιάζουμε καμια φορα για να τα ακούσει ο ίδιος μας ο εαυτός . Σαφώς και Η γκρίνια/κλάψα είναι ένα είδος εκτόνωσης και σαφώς θέλει ακροατήριο. Βεβαια ok Η γκρίνια στον ίδιο μας τον εαυτό ίσως να είναι και κάποιου είδους αυτοκριτικής αλλα σαφώς χάνει .. λόγο έλλειψης ακροατηρίου.

Τώρα αν είσαι παθητικός σε κάποιου είδους Γκρίνιας-κλάψας και καθόλου αντιδραστικός τότε δημιουργούνται πολλά προβλήματα που ίσως να μην καταλάβεις άμεσος αλλα ok το valium στα 30 είναι απαραίτητο. Αλλα ας καθορίσουμε τα είδη των σύγχρονων γκρινιάρηδων της Ελλάδος:

1) οι γκρινιάρηδες που δεν έχουν τι να πουν και απλός ok γκρινιάζουν. και εμενα μου έχει τύχει αυτό αλήθεια να μην έχω τι να πω βρε αδερφέ και να αρχίσω να γκρινιάζω για τον καιρό ...
Χαρακτηριστική Ατάκα : Ouf ( ξεφύσημα) .....μα είναι καιρός αυτός ...

2) οι γκρινιάρηδες που έχουν να πουν πολλά και μέσα σε αυτά τα πολλά είναι και κάποιου είδους κλάψας-γκρίνιας ...
Χαρακτηριστική Ατάκα : καλά ρε μαλακες πήγα και πήρα κάτι παπούτσια και είδα μπροστά μου την Bίκη Kαγιά και μου ζήτησε το τηλέφωνο μου και μου είπε να βγούμε και ότι με περιμένει σπίτι τις στις 19:00 αλλα ρε "πουστιμ" είμαι gay τα τελευταία 3 χρονια τι να κάνω κορίτσια τι ?


3) οι γκρινιάρηδες-κλάψες-αναλυτές . καλά αυτή η συνομοταξία είναι και η αγαπημένη μου.αναλύουν τα πάντα με την βοήθεια τις κλάψας-γκρίνιας-"μιρλας" αλλα και το αντίστροφο. Η μίρλα-γκρίνια-κλάψα αναλύεται εκτενώς .....Η ανάλυση ενός περιστατικού που μας έκανε η έκανε γενικά το περιβάλλον μας να έλθει σε αμηχανία είναι σαφώς η καρδια της συζητήσεως και θα πρέπει να αναλυθεί από κάθε συνομιλητή εκτενώς .
Χαρακτηριστική Ατάκα : καθώς πήγαινα χτες στην εφορία με τράκαρε ένας κινέζος. αν ξεκινούσα το πρωί λίγο πιο νωρίς τώρα δεν θα είχα πάθει ζημια 30000 euros. Αν ήμουνα μουσουλμάνος βεβαια σαφώς και δεν θα έπεφτε πάνω μου γιατί θα έκανα εκείνη την ώρα την προσευχή μου σε κάνα τέμενος. Σαφώς και τα φρένα μου δεν λειτούργησαν γιατί ο μηχανικός μου είχε πει να πάω να τα αλλάξω σε 10000 hm και μπλαμπλά μπλα

4) Οι ολιγαρκής . Δεν λένε πολλά αλλα γκρινιάζουν ..
Χαρακτηριστική Ατάκα : Πεινάω .

5) τα party animals . Αυτοί που γκρινιάζουν λόγο διασκέδασης
Χαρακτηριστική Ατάκα :Μα βρήκε ώρα να βγει και η Αννούλα στην πιστα .Δες ρε τι μαλακια support φέρανε μαζί με τους depeche

6) η τρίτη ηλικία . Σαφώς λόγο ηλικίας αυτή η συνομοταξία είναι η λιγότερο παρεξηγήσιμη.
Χαρακτηριστική Ατάκα :Mariaaaaa φέρε μου την παπια τώρα γιατί μετά πρέπει να πάρω τα χάπια τις πιέσεις και μετά αυτά του ζαχάρου αλλα δεν πρέπει να τα πάρω μαζί γιατί τα χάπια για την πάθηση στην μέση μου που μου έχει δώσει ο γιατρός ίσος να μου δημιουργήσουν ιλίγγους

7 ) Η πρώτη ηλικία. Μα όλοι γεννηθήκαμε και κλαψουρίζαμε .... τα μονα λένε παιδιά που γεννιόνται βουβά είναι αυτά τις Κίνας(λόγο λογοκρισίας of course) . ούτε κλάψες ούτε γκρίνιες ούτε τίποτα...
Χαρακτηριστική Ατάκα : bouAaaaaAaa

Τελοσπάντων σαφώς και υπάρχουν πολλές συνομοταξίες αλλα αυτό που γενικά έχω καταλάβει είναι ότι οι νέο- έλληνες γκρινιάζουν αλλα το θετικό της υπόθεσης είναι ότι το κάνουν καμια φορα χαμογελώντας. αυτό μας σώζει ...

6 Responses to “Σύγχρονοι Έλληνες : οι λάγνοι τις κλάψας-γκρίνιας”

  1. # Anonymous Anonymous

    exo enstasis. goustaro klapsa kai dakria, giati milame gia dinates sigkinisis.....na su thimiso oti o megas Kazantzidis, o aidos tis kateksoxin 'mirlas-klapsas' ekane super kariera kai sigkinise oso allos. fantasou ola afta ta noimata pou ithele na mas perasi, tha mas aggizan an ta tragoudage xaritomenistika? den nomizo.....pls cry for me.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Είμαι στο (3) αλλά και στο (6).

    Η γκρίνια είναι κάθαρση...

    Έχω πρόβλημα με όλους άρα είναι σα να μην έχω με κανένα!  

  3. # Anonymous Anonymous

    LOL!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Όχι (6)... εννοούσα (5).

    Έχω ψωμιά να φάω για να μπω στο (6) αλλά νομίζω ότι θα είμαι πολύ καλή μεταγραφή.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Έγραψες! Ωραίο θέμα η γκρίνια. Αυτή που εγώ έχω εντοπίσει σε επικίνδυνο βαθμό σε πολύ κόσμο είναι η Νο1. Έχει καλό καιρό γκρίνια για τη ζέστη, φυσάει, γκρίνια για τον αέρα, κάνει κρύο γκρίνια για το κρύο. Αυτή η γκρίνια για το τίποτα είναι που δεν αντέχω με τίποτα. Φαγούρα για πράγματα που δεν αλλάζουν.
    Κατά τα άλλα εγώ ανήκω στο Νο3 χωρίς όμως να γκρινιάζω. Φτιάχνω σενάρια και κάνω αναλύσεις και στο τέλος πέφτω στο κενό απ' τις χιλιάδες πιθανότητες και μόλις πιάσω πάτο συνειδητοποιώ οτι έφτασε η ώρα της ανόδου. Τελικά αν γκρίνιαζα και λίγο καλό θα μου έκανε! ;)  

  6. # Anonymous Anonymous

    @wetex lol ektos apo ton megalo Stelio tha sas protina tous GUN N ROSES me to siginitiko Dont Cry pou irthane kai prosfata stin ellada alla kai to dakrivrexto super ideologiko Dont Cry For Me Argentina tis Madonna. Pio sick!

    @McFly : Mr Mcfly kalosilthate kai xara mou pou kanete comments sto kalivi mou . tora peri grinias kai katharsis safos sifnwnoume gia afto kai griniazoume kathe mera. ehm lol an isouna sto 6 stin triti ilikia tha isouna super pappous alla ok to 5 einai pio logiko gia tin idiosigrasia sas pisteuw diladi....

    @enteka : geia sas


    @Ladychill : H grinia gia to tipota ontos xrizei psixoligikis ipostiriksis . eisai omos stin idia sinomotaxia me emena ara kathara enoxlitiki gia ton idio sou ton eauto . ara gia try afto pou leei o Mr Mcfly. Grinia=katharsi. zitw to moto tis xronias lipon vrethike .  

Post a Comment

Search



XML