Never trust modern technology. Trust it only when it is old technology.


Τι λυρική και μαλακίες ...Stomp παιδί μου ...

Καλημέρα δεσποινίς.Ανηφορίσαμε την Προηγουμενη Πέμπτη για λυκαβηττό να δούμε τους Stomp.30 euro το ticket αλλα πιστεύω ότι ok το αξίζανε τα παιδιά.
Βασικά δεν ήμουνα μονος αλλα με τρεις υπέροχες παρουσίες. Μια εκ τον οποιον ήτανε πραγματική μπαλαρίνα.Αλήθεια, Αλήθεια δεσποινίς. Και βασικά είναι και μπαλαρίνα στην Λυρική. Φυσικά ο τίτλος του post εδώ είναι αφιερωμένος σε αυτήν . είπε την απίστευτη ατάκα τύπου "τι λυρική και μαλακίες ...stomp παιδί μου ... " . μου θύμισε τον εαυτό μου με ένα φίλο μου να αναρωτιόμαστε με το ίδιο ύφος για έναν τύπο που έκανε μεταφράσεις κάθοδον για Αθηνα μετά από τριήμερο στο Πήλιο. .."τι Ντεριντά και μαλακίες".
τελοσπάντων. Να πω για την μπαλαρίνα πως φυσικά ήτανε μονο 16 και ok η σχέση μας ήτανε καθαρά πλατωνική ...αλλιώς ok θα έπρεπε να ελενξω τις διαστροφικές μου ορμόνες ..σε κελί του κορυδαλλού φυσικά..
τώρα για την παράσταση τα παιδιά μπράβο τους ήτανε υπέροχα απλώς σε κάποιες φάσεις θα ήθελα να είμαι όρθιος και να χορεύω . πάντοτε τα κρουστα με ενθουσίαζαν και ο ρυθμός το ίδιο .παρόλα αυτά κάθισα στην θέση μου και άρπαξα κρυολόγημα γιατί πήγα με ένα απλό mako.ara ok κάτι αποκομίσαμε από αυτήν την συναυλία εστω και αν αυτο ήτανε ένα απλό κρυολογήμα.αλλά ok δεν το κατάλαβα ως συνήθως. οποτε έχω πυρετό δεν το καταλαβαίνω ... πάντως περαστικά σε όσους πάσχουν από γρίπη...

5 Responses to “Τι λυρική και μαλακίες ...Stomp παιδί μου ...”

  1. # Anonymous Anonymous

    Περαστικά σας, περαστικά σας μονσιέ... Και να προσέχετε εκεί που νυχτοπερπατάτε μονσιέ :-)  

  2. # Anonymous Anonymous

    les, 'με τρεις υπέροχες παρουσίες. Μια εκ τον οποιον ήτανε πραγματική μπαλαρίνα.'

    protino mia enallaktiki (anatolitiki) perigrafi: anti gia balarines na tis lete xanoumisses.  

  3. # Anonymous Anonymous

    @gogo :thnks thnks na se kala miss. aafto pantos to monsie kati mou thimizei....


    @wetex :ehm den exw anatolitkes emmones... sorry :)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Monsieur, sas apeuthinomai me tin eugeneia pou mas apeuthineste kai eseis. ;-) Den kserw ti sas thimizei…  

  5. # Anonymous Anonymous

    @gogo ok despinis .. aplos epidi kai mia alli miss me ekfonouse etsi gia afto berdeftika .  

Post a Comment

Search



XML